bendiyebiriii Kızlar 6. Haftama bugün girdim. Cuma günü yani 6+2 de doktor kalp atışı için çağırdı gideceğim ama duyar mıyım sizce? Acaba siz haftalık duydunuz?
Mervekrc bendiyebiriii bende 6. haftada gitmiştim ters rahim olduğu için bebeği göremedik duyamadık ama 7. haftada duyduk
Anneadaylari34 bendiyebiriii ya bende cuma 6+2 olucam benimde cuma randevum var inşallah duyariz haberleselim mutlaka 🌸