Nurcan3131 32. Haftadan sonra çalışacaksan çalışabilir raporu alacaksın. Çalışmak istemiyorsan 32. Haftada çalışamaz raporu alabilirsin her halükarda 16 hafta(tekil gebelikte) işgöremezlik ödeneği alma hakkın var. Aldığın raporu İk’ya ilet. 32. De çalışabilir alırsan raporda rapor bitiş tarihi yazıyor o tarihten sonra zaten çalışamıyorsun her halükarda. izne çıktığında çalışamaz raporu alıcan ve onu da İk’ya vericen. Doğum olunca da bildir İk’ya sistemden giriş yaparlar rapor onaylanınca emin değilim ama bir haftada filan yatıyor sanırım rapor parası. E devletten girip iş göremezlik için iban gir sisteme. Girmezsen PTT’ye yatar paran. Rapor parasını raporu işyerinden onayladıklarında alıyorsun. Yani ayda bir onay verirlerse ayda bir yatar gibi düşün. Önden değil çalışamadığın zaman geçtikçe alırsın. Yani izne çıktın diyelim 1 ay sonra raporu onayladılar 1 aylık maaşına yakın ödenek yatar. İzin bitene kadar bu şekilde