Keskin6363 pişman olmadım,. öncesinde sancı da çektim bilseydim çekmezdim. Birkaç gün içinde toparlandım, öyle haftalar aylar falan yaşamadım. Ayağa kalktığım andan itibaren bebeğin her şeyi ile ben ilgilendim. Benim doğumum ve sonrası çok rahat geçti, eve geldim makineye çamaşır attım, hiç yatmadım yatak sermedim, 1. Hafta kontrolüne gittiğimde süreç benim için bitmisti