Eyll06 valla canım 14de banada erkek dedi doktor. Sonra kanamam olduğu için özele gittim özeldeki kız dedi 16da. 20de başka bir doktora gittim şehir değişikliğinden dolayı. Oda kız dedi. 22de devlete gittim göremedi tam ama kız mı bilemedi göstermiyor dedi. Yani biz şimdi artık kız gözüyle bakıyoruz Gökçe diyoruz anahtarlıklar yaptırıyorum şuan hediyelik için son Doktorlar kız dediği için ama 🤣🤣 bakalım size ne dicekler bende sizi takipte kalayım 🤭🤗🤣🤣🤣