Arkadaşlar bugün anestezi günü alarak gün belirledik 17 eylüle çekti doktorum normalde doğarsa 22 Eylül olacak ama sezaryen olacağı için 5 gün önce alacak sorum şu ki o zamana kadar beklemek riskli değil mi yada normal mi daha önceki hamileligimde 32 haftalik doğum yaptığım için hiç bir tecrübem yok sancim falan olursa erken alacakmış ama tabi hangi doktor denk gelirse önceki doğumda ölümden döndüm bunda da bu kadar beklemek nasıl olacak neler olacak hiç bir bilgim yok bilen tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum