Merhaba kızlar, birkaç gündür böbrek civarında yaşadığım ve gün içerisinde 2-3 kere tekrarlayan ağrı nedeniyle ürolojiye gittim. Ultrason çekildi ve herhangi bir şey saptanmadı. Eve geldim yine o ağrı başladı ve 10 dk kadar sürdü. 16 haftalık hamileyim. Aynı durumu yaşayan var mı?