Muallime_97 Kizlar evde şeker takibi yapmaya başladım açlık 60 tokluk 100 cıktı açlık düşük biliyorum tokluk nasıl bilginiz var mı 140 ’in altında ama çok mu düşük
Mrv135 Muallime_97 Bana dahiliye doktoru 120 ler sağlıklı bir gebelik, 110 çok iyi demişti. 100 de iyidir heralde. Bir doktora danışın.
S1907 Bende evde şeker bakıyorum doktorum bana, Gün içerisinde tüm yemek öncesi açlık değerleri <95 İlk lokmadan 1 saat sonra ölçtürünüz şeker düzeyi de <140 olmalı
Muallime_97 Bebekdelisi çok sağ olun evet açlık 50 bile çıkmıştı diyet listesi verdi doktor nasıl yukseltirim bilmiyorum
Bebekdelisi Muallime_97 bebegınız kacıncı haftada acaba benım listem asırı yüklü şeker düşmesin diye onu sormustum klavyem yazmamıs dogru💓
Bebekdelisi Muallime_97 o zaman devam et bu sekıl beslenmeye cnm bebek mıyadında benım gbi ufak ise kendi dıyetısyenıme soracaktım
Muallime_97 Bebekdelisi ben çok tatlıya şekere çikolataya düşkün biriyim bunlar mahrum kalmak çok zor ama tabiki bebeğim için her şeye değer