SevcanFettahBolelli ya işte ben öarsamba gitçem bakalım ne olacak dedim karın cevresi geriliği ne oluyor kilo dedi bilmem bi bölüme yönlendirmem gerek dedi yönlendirin dedim onların da belli şart ve kriterleri var dedi 3 hafta gerilik olmadan kabul etmiyorlar dedi haftaya gel işte Çarşamba’ya denk geliyor bakalım ne olacak dediklerinin çoğunu da anlamıyorum zaten sorabildiğimi soruyor kalanını kendi kendime soruyorum burdan okuyorum