Tam kanala yerleşmişti bugün gittim yukarı çıkmaaya çalışmış ,kaburgalarıma batıyordu bende ayak sanıyorum meğer poposuyla baskı yapıyormuş .ilk kızım da bu haftalarda dönmeye çalışmıştı .o başarmıştı bakalım bu daha ne kadar denicek😀 ama çok rahatsız eden bir durum 🥲