Gamzeeecvs Yarın planlı sezeryanım var bugün işlemleri yapmak için hastaneye gittiğimde korona testim pozitif çıktı doğum izole şekilde gerçekleştirilecek ama korkum bebeğim umarım ona geçmemiştir 🙏🏻 Var mı hamileyken covid geçiren
deryarslan00 Gamzeeecvs ben 3-4 aylık hamileyken gecirdim o zaman doktorm korkma bebek korunuyor bişeyden haberi yok onun sadece ateşin yükselirse sıkıntı olabilir demişti. Bişey olmamıştır inşallah canım korkma sende bi sıkıntı olcak olsa doktorn zaten söylerdi içini rahat tut tez zamnnda şifa bulursn inşallah 🤲❣️
nidayalcindag09 Gamzeeecvs kuzum ben 32 haftalık iken geçirdim koronayi. 3 günde yüksek ateşim vardı. Parol kullanıyordum sürekli. Vitamin takviyesi alıyordum. Allah’a şükür hiçbir şey olmadı. Zaten öyle bı yaratmış ki yüce rabbim eşinden geçmiyormus bile ona. Sen kendine dikkat et. Vitaminsiz kalma. 😘
Gamzeeecvs deryarslan00 nidayalcindag09 ay bebeğime geçmesinde ben sıkıntı değilim belirti bile yok zaten sadece bir haftadır bitmek bilmeyen bi ishalim vardı ama onun içinde hastaneye gittiğimde bişey yapılmamıştı
nidayalcindag09 Gamzeeecvs bende boğaz ağrısı ile gittim kuzum. Bı anda agirlastim. Dikkat et kendine. Bol bol sıvı tuket. Meyveyi bol ye. Ben 4.gun ayaktaydim.