Sedefatlas Buraya iki hafta önce falan acaba bende doğuruyoruuumm yazmak nasip olur mu demistiiiim veee evet nasip oldu 😂 5 Eylül’de doğumum var bacılarııımm dualarınız da banada yer verin 😘😘
AslanBebeginAnnesi Sedefatlas İnşallah sağlıkla kucağına alırsın hayatım💜 isteye bağlı sezeryan mı yoksa zorunlu sezeryan mı
berosunannesii Sedefatlas ay hadi hayırlısı sağlıcakla kavuşun bebişe 🧿 spinal mi genel mi ben de buna karar verene kadar normal doğurucamm gibi kararsızlık ne kötü yaaa 😂😂
Sedefatlas berosunannesii 😂😂 bugün alttan muayene yaptıktan sonra kesinlikle genel olduğuna karar verdim 😂
betul12f Sedefatlas sağlıkla gelsin inşallah kaçıncı haftan oluyor canım.Benim de Eylül olucak bu gidişle bende sezeryan olucam gibi
betul12f Sedefatlas Erken olmuyor dimi tarih canım.Benim de yarın 37 haftalık oluyorum .Ama doktorumun söylediğine göre bir hafta ileride yani 38 haftalık oluyor.Haftaya salı kontrole gidicem.Tarig verirse erken olur diye korkuyorum
Cannsu8 berosunannesii Bende sezaryen istediğimi belirttim ama alttan muayene yapmadı gerek yok dedi yani önceden karar verip söylediğinizde yapmıyor
berosunannesii Cannsu8 e ben de anlamadım epidural olsun genel anestezi olsun sezeryanın ne çeşidi olursa olsun alttan muayeneyle alakası yok ki normal doğumda yapıyorlar çatı muayenesini🤷🏻♀️