Zeynep00_ Benim bebeğim tam 25 günlük oldu kakası sıvı kabız değil ama aşırı sıkıyor kendini bilgisi olan varmı ?? ( Gaz sorunumuz da yok çıkarıyoruz her seferinde)
Deletedmom_110 Zeynep00_ gazı bir veya birkaç kez çıktı diye malesef yok anlamına gelmiyor kendini sıkıyorsa gazı vardır
mikaa Gazı vardır sıkıp cıkarmaya çalışıyordur merak etmeyin zatem fazla olsa aglar cok fazla , aglamayıp kendi çıkarıyorsa problem yok, benim oglumda oyleydi