onelastgoodbyy canım kardeşim. Kimsenin acısını hafife aldığımız yok. Rabbim sorun yaşayan tüm kardeşlerimizin yardımcısı olsun. Sitem ettiğimiz tek şey, diğer postlara duyarlı oldukları kadar sağlık postlarınada duyarlı olsalar. Biliyorum her konuda bilgi sahibi değiliz, ama geçmiş olsun dileklerinde bulunabilirler. Böyle bir post açmış bir anneye karşı empati kursalar çok mu zor? Gerçekten ateş düştüğü yeri yakıyor. Allah gönlünüze göre versin hayırlı akşamlar..