Fubsa sanane benim yaptığım yorumdan, girdiğim posttan, girdiğim başlıktan?? Herkes yaşadığını bilir. Acısı varsa düzgünce ifade etsin millete postuma cevap vermiyorsunuz, şunu yazsam verirsiniz diye saldırmak yerine. Her gün bu postlari görmekten bıktık. Naime hanım paylaştı zaten cevap gelmeyince posta dair yapılması gerekeni, ve dün de paylaştı başlık gizleme özelliğini.