Kavakyellerihercai 34 haftalık doğum yaptım bebeğim kuvözde benim gibi doğum yapan anneler bebeğiniz ne kadar kaldı kuvözde. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum durup durup ağlıyorum😢
mikaa Yegenim 34 haftalık dogdu. Hafta büyük yani merak etmeyin 1-2 gün kalır çıkar küvezden. Şuanda 8 yaşında sağlıklı bir çocuk
Kavakyellerihercai mikaa 1 haftadır kuvözde ne zaman çıkacağı hakkında bilgide vermiyorlar kötü oluyorum
enakcs Kavakyellerihercai henüz doğum yapmadım. Sağlıkla kavuşun inşallah 💕 neden erken doğum yaptınız 🙃
UmmNasuh Kavakyellerihercai üzülme canım benim oğlumda 34+2 dê doğdu on gün küvezde kaldı aslında doktorumuz daha kalmasını istedi ama biz istemedik çünkü solunum cihazından çıkmıştı zaten sadece emme problemi var dedi doktor bende emzirmeden düzelmiyeceğini bildiğim için imzayla çıkarttık bebeğimi on gün boyunca sütümü sağıp götürdüm koronadan dolayı göremedim bile bebeğimi emziremedim on gün boyunca çok zor günlerdi
Kavakyellerihercai UmmNasuh bende 34+2 de doğum yaptım. Yarın 8 gün olacak kuvözde olalı. Bugün gittim sarılık olmuş dediler onu duyduğumdan beri ağlıyorum kollarımda olsaydı emzirmeye çalışırdım sarılık olmazdı dedim eve götürdükten sonra sıkıntı oldu mu peki
mikaa Kavakyellerihercai merak etme kuzum tıp gelişti 24 haftalık bebegi bile yaşata biliyorlar , 34 baya iyi bir hafta , cigerleri içindir o küvez meselesi, içini ferah tut
UmmNasuh Kavakyellerihercai yok hiçbir sıkıntı olmadı canım ogünden beri hiç hastaneye gitmedik çok şükür