Denizovski elifuslu1002 Çok heyecanlı ve gerginim. Pozitif olmaya çalışıyorum ama riskli sezaryen olunca insanın aklına her şey geliyor. İnşallah güzel geçer de buraya pozitif doğum hikayesi yazmak nasip olur☺️
Ecarve elifuslu1002 ay canım benim hayırlısı olsun inşallah gelir o günler hayırlısı ile ikinci çocuğum ama heyecan dorukta
bebetonunannesi16 elifuslu1002 benim 35.haftam ve 35günüm kaldı sabırsızlanıyorum oğluma kavuşmak için 😍Allah herkese nasip etsin ve sağlıkla doğurmamızı nasip etsin inşallah 💞
Ecarve elifuslu1002 aynen hiç farkı yok inşallah kolay hayırlı doğumların olsun sağlıcakla kucağımıza alalım hepimiz 😇
elifuslu1002 Zeynepy_ benim son 1 haftam zor biraz sağlıklı gelsin inşallah bekliyorum bakalım ama erken gelmesin kız
Zeynepy_ elifuslu1002 gelsin istiyorum ben sıcaklar mafetti beni yemek yesem yerimden kalkamıyorum kiloluda değilim anlamadım ki:(