Merhaba hanımlar 33+3 haftalık hamileyim doktorum bebeğimin sağ böbreğinde büyüme olduğunu söyledi 2 hafta önce 7milim olan sağ böbrek bugünkü kontrolümde 9 milim olmuş. 2 haftada böyle bir büyüme ne kadar normal yada bunun gibi sorun yaşayanlar var mı?