Gezgenmeryem0223 Kızlar 39+0 geçmek bilmeyen baş ağrısı ne yapmalıyım parol aldım ama bana mısın demiyor?
Zeyho Gezgenmeryem0223 ben de 39+5 oldum bugün 5gündür ben de baş agrısı çekiyorum 🥲 allah yardımcımız olsun
Gamzenur0809 Gezgenmeryem0223 dün doktor bana başın agrırsa hemen gelıyorsun dedi galıba dogum belırtısı olabılır
Gezgenmeryem0223 Kumdurder ayy hadi inşallah biran önce kurtulmak istiyorum artık bu hamileliğim çok bunalttı beni