Dilan157 41 de normal dogum icin yatis veriliyor yatis verilmediyse baska hastaneye gidin. Bana 41+1 de ilhan varank eah yatis vermedi dogumhane dolu diye. Sancim falan yoktu su gelmiyordu bebek kanalda degildi , acilma falan hak getire. 41+3 de umraniye egitim arastirmaya gittim ayni gun direk yatirdilar ve suniyle baslattilar.