Azra41 Selam annişler bugün 26+6 olduk şükür 🤲 şeker yüklemesi yaptık sınırda çıktı doktorum hamur işini bırak yoksa tombik olur bebek dedi 🥺 şekeri olup nelere dikkat ediyorsunuz annişler tavsiyeleriniz var mı ?