Serapalptekin2 Bebo 42 hafta bekledim ama doktorda 41 gözüktüğü için çocuk karnıma pislemisti sıkmış yavrum 😆😆
Seydanur68 40+3 bende bekliyorum hala kordonu yaşlanmaya baslamis bana dedi suni sanci verip dogurtalim dedim 2 eylüle kadar daha beklemek istiyorum dedim belki sancim gelir diye😕
Bebo Serapalptekin2 çok geçmiş olsun nasılsınız bebeğiniz nasıl ilk gebelik benimde çok korkutuyor bu düşünce beni
Serapalptekin2 Bebo şuan sağlıklı hatta 2 yaşında birde abi olacak kabullenmesede 😆 yaramazlık üst seviyede kırma dökme yok ama