CansuAmine 36 +3 günlük gebeyim sancim var diye post açmıştım bugün kontrole gittik ve erken olduğunu sancıyı durdurmak için de duphaston isimli ilacı verdi 1 hafta daha sabretmek lazım dua edin olir mu
enakcs CansuAmine sağlıkla alın kucağınıza inşallah hayırlı zamanda 🙏 çok erken değilmiş ama canınızı sıkmayın bende 35teyim 33 34 te hep sancım vardı 36 37 olayım diye bekliyorum ciğerleri tamamlanmış oluyor benim de korkum kalmıyor erken doğumdan zaten kilosu ilerde bebişimin
CansuAmine enakcs bizim 2800 dedi kilosu suan az.diye sancıları durdurmamiz lazım dedi 1 hafta olsun haftaya tekrar gidicem
enakcs CansuAmine işte benim 34 te 2800 dü şuan 3 olmuştur bu hafta bende tekrar gideceğim kendini yorma bol bol uzan beslenmende kaşar peyniri pekmez muz mevsim meyveleri tüket kiloda alır
CansuAmine enakcs Rabbım sağlıkla kucaklarimjza almayı nasip etsin hepimizin. Hayirli haberler alalimm🤲