Ae1226 folik asite başlayabilirsin ki bunun için kontrole gerek yok. Ocean mama var mesela benim doktorum onu önermişti :)
Sana bira bekle demelerindeki sebep keseyi belki minicik görüceksin ya da görmeyeceksin sonra ki süreçte kese var bebiş yok o da sıkıntılı geçmiyor günler. Sabredebilirsen 6+3 gibi git hem gör hem duy 😇