Sdt3456 Kızlar saglık ocagında manuel baktılar protein çıktı. Hastaneye yatışım yapıldı. 24 saat gözetim altında durucajsın dedıler. İnşallah degerim düşer. Tansıyonum 9/6 11/8 seyrediyor. Başım agrıyor. Ödemim yok
Edakrc Sdt3456 peki ishalliğin var mı? Bende 3 gündür ishalim 30 haftalığım acaba besin zehirlenmesi mi yaşıyorum internette öyle diyor. Kahvaltılık çemen yemiştim o mu ishal yaptı anlamadım
AyFa1608 Canım tansiyonun çok yükselmediği sürece Allah ın izniyle bişey olmaz sıkı takip ederler düzelebilir en en kötü ihtimali erken doğum riski olur ama tansiyonun normalmiş inşallah bişey olmaz içini ferah tut.. kaçıncı haftadasın
AyFa1608 Sdt3456 büyükmüş maşallah korkma canım bişey olmaz tansiyon yükselmesini sürece sıkıntı yok hayırla kucağına al inşallah