Zeynepcelik45 canım kaç haftalıksin benim de tansiyon 15 16 lara kadar cıktı tansiyon takip ediyorum aylardır alfamet verildi ama bazen 9 â 4 oluyor oda bu ara çok gece gündüz acillere gittim yüksek den istifra baş ağrısı sen dikkat et kesinlikle tuzlu yeme tansiyon gebelik de çok etkili bebeğe