Kızlar bence iyi yerde yaptırın.22. Haftamda Sultangazi de bi hastanede detaylı randevum vardı gittim dr yoktu 1 ay sonraya randevu verdi.26. Haftada tekrar gittim bana sadece kız ve 650 gram dedi başka da bir şey demedi.ben sordum dedim çocuğum küçük gibi vs yok dedi çok iyi.neyse bu benim içime sinmemişti 29 haftalıkken perinatolojiye normal muayeneye gittim çocuğumda gelişim geriliği çıktı. Çocuk küçükmüş tekrar detaylı ya yönlendirdi.30. Haftamda gittim Cerrahpaşa’ya orda yaptırdım 400 TL ye. O da sol bacağında kısalık var dedi midesi büyükmüş bağırsakları büyük dedi. Psikolojim bozuldu amniyosentez önerdiler.erken teşhis iyidir sağlık bu .