EsenPelin 0-3 ay mı alıyorsunuz daha çok yoksa 3-6 mı . İlk Bebek olucak . Tulumlarını hangı beden alsam çok kararsızım birkaç 0-3 ay aldım bunlar çok küçük dediler cevremden
Zagrozunannesi EsenPelin ben bı kere gıydırdım aldığım tulumları genelde alt üst almaya bak canım tulumlar çabuk küçülüyor bı de gaz sancıları oluyor ayaklarını rahat atamıyorlar tulumda alıyorsan da 3 6 aylık al
Aylnn EsenPelin cnm bnmde ilk bebegim olacak 3-4 parça 0-3aldm bırazda zıbın çogu şeyini 3-6 alıyorum
sudamlasi EsenPelin iki tane 1-3 ay tulum aldım 1 tane 3-6 aldım 3-6 büyük yenidoğan bi bebeğe göre çocuk içinde döner
gonulcelen Edanurusta 6/9 cok büyük bnm 4/6 var onlar bile kocaman 3-6 en ideali ama 0-3 te mutlaka lazım Bn yeni dogum yapan arkadaşıma gittim 3850 idi bebeği üstünde hastane çıkısı büyüktü daha 40 kadar giyecek dedi 2. Çocuğu tecrübeli .
Burcuozkann EsenPelin hastane çıkısn varsa çok alma çabuk büyüyolar çnkü genelde 3-6. 6-9 ay al. Biraz büyük gelr ama büyüyolar sen bile anlamıosn hangi ara büyüdüğünü 😊
tatlibekleyis Canım 0-3 ay pijama takımı tarzı şeyler aldım bor kaç ta tulum ama markadan markaya değişiyor lcwaikiki civil gii markalarda ürünler 0 ay ve 1-3 ay olarak satılıyor genelde 0 lar oldukça küçük birde aklında bulunsun lcwaikikiden aldığım tulumlar biraz uzun eltimin 5 aylık bebeği iri bi bebek olmasına rağmen ona tam oluyor tulumlar bir kaçını denedim ama içindeki kazaklar falan küçük 3-6 ay la boylarını olctugumde tulumlar 3-6 aylıkla aynı boyda
sudamlasi tatlibekleyis lcw nın 3-6 ay tulumları uzun ya eşim görünce dedi ki 2 yaşına gelince mi giycek bunu😄1-3 aylıklarla aziz bebenin yenidoğan kıyafetlerini kıyasladım aynı boyda alt üst leri😬
tatlibekleyis sudamlasi evet bende dolabına 0-3 ay 3-6 ay olarak astım ama lcw ninkiler 3-6 aylıkla aynı boyda 🤣