nurrrrrr evet bnm şikayetlerim vardı kasılmam vardı adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor dedim mesela ishalim başladı bnm dedim yürüyemiyorum çok kasılıyor yürüdükçe dedim bi nst bakalım dedi işte sancılar çıktı bi daha sabah akşam her gün nst yaptılar iki hafta boyunca sonra 32 de bi gece sancılarım tuttu acil gittim hemen yatış yapıldı 20 dk arayla ilaç uygulandı sürekli nst ciğer geliştirici iğne yapıldı su bile içirmediler bana herşey olabilir die ama allahtan olmadı çıktım şimdi 37 deyim bekliyorum bakalım