Ruvyda1 Kizlar 31 haftalık hamileyim iki gündür adet olucak gibi ağrılarım oluyor geçiyor bugünde göbek değilimin olduğu taraflarda şiddetli bir ağrı oldu çocukta çok hareketli sizce bu ne sancıları daha önce yaşayan varmi
minisinannesiiii Ruvyda1 36dayim ayni benimde adet sancısı gibi sancılarım oluyo 1 2 haftadır ama öyle bi ağrı değil doğum sancısı yani kabız olmuşsunda sanki çıkmıyomuş gibi hissediyosun yani o sancı kendini belli ediyo
minisinannesiiii Ruvyda1 haftaya giricem benim 2.si ilkinde normal doğum sancısı çekmiştim baya ondan biliyorum