berosunannesii Ben Nipperland almıstım kızıma koyun yünü iç kısmı %100 organik üründü .Benim evim soguktu o dönem yoğun şekilde kullandım evde dışarıda dışarıda gezmesinde seviyordum kar yağıyordu Aralık 1 doğumluydu . Parasının hakkını veriyor ,tavsiye ederim .Nohut battaniye birde almıştım 1 adet ,birde müslim örtü vardı 2 adet yeterli oldu 🌸