Yagmur2712 Symtk a evet bende fetal DNA yaptırdım :) temiz çıkar merak etmeyin. Zaten bu süreçte herşeyi okumuşsunuzdur. Negatif o kadar az kişide oluyor ki biz hep olumsuzluğa yöneliyoruz. Korkma temiz çıkar sende gönül rahatlığıyla uyursun :)
Symtk Yagmur2712 ayyy İnşallah çok çok sevindim sizin adınıza da inşallahh sağlıcakla alırız yavrularımızı kucağımıza bende bi güzel haberi alsam
Yagmur2712 Symtk alırsın merak etme. İnşallah çocuklarımızı sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız hepimiz. Sizin için de dua edeceğim. Gerçekten birşey olacağını da düşünmüyorum, temiz çıkacak Allah’ın izniyle 🥹🥰