Ozy Aysel_mslmv Erkeklerde daha erken ögreniliyor onun icin doktor 2D ultrasonuyla bakdi ve 80% erkek dedi
despina234 Arzumirac bende de o batmalar oluyor ve sadece bende mi acaba diye endişe ediyordum normalmiş demek sağolun 😊
Selim_Alparslan Alyamom35 ben ölüyorum bel ve sırt ağrısından utanmasam oturup ağlayacağım artık 1 aydın böyle
Alyamom35 Selim_Alparslan hayırlısı inşallah 🙏🏻 Her gören erkek dedi şimdiye kadar. Söylemeyin diyorum yok yok erkek diyorlar tövbe yarabbim. 2 dir kız görüyorum rüyamda. Hayırlısı olur inşallah. 🙏🏻
Buse123 Selim_Alparslan benimde öyle özellikle temizlik yaptığımda ertesi gün koltuktan bile kalkamıyorum