Burcux bebis büyüdükçe rahimde ağrılar ve batmayan oluyor ve buna da kutsal ağrılar deniliyor ben 14 haftaya kadar o ağrılarla savaştım şuanda 16 haftalık hamileyim hala ağrılarım devam ediyor zorlu bi hamilelik yaşıyorum ilk kimyasal gebelik yaşadım 2 buçuk ay sonra normal gebelik. Ve benimde mart 18 doğumum olcak oğlum olucak allah nasip ederse. Sağlıkla kucağımıza alalım inş.