ayse3452 Kızlar saglık ocagında ıdrar tahlılı verdım hemşire ödemin cok var dedi ıdrar ver dedı sonucunda hemoglobın pozıtıf yazıyor doktoruna goster bunu kesın dedı yarın gıdıcem doktora ama bılen varsa yazabılırmı
Dark ayse3452 enfeksiyon varsa bir tık ilerlemis olabilir, bazen ondan oluyor. Mutlaka gdiin ödem de varmış böbrekler sıkıntıya girmesin
132025 ayse3452 şekerle alakası yok idrarda kan görülmüş doktoruna gidince tekrar idrar testi ver bence sağlık ocaklarında bazen yanlış sonuçlar çıkabiliyor
ayse3452 Dark evet hemsıre cok fazla ödemin var dedi yarın kontrolum var zaten acayıp korktum su an 🤦🏽♀️
ayse3452 Aselmeva_ nasıl yani seker yuklemesi yaptırmadım ama aclık tokluk yaptırdım bır skıntı cıkmamıstı sımdı dye boyle oldu anlamadım 🤦🏽♀️
Aselmeva_ ayse3452 Korkmayin dahiliyeye gidin testlerinizi yaptırın düzene girer yediklerinize dikkat edin diyet verir
ayse3452 Aselmeva_ 35+5 haftalıgız bı ıkı hafta once gene vermıstm ıdrar ama bır skımtı yoktu smdı bole olunca ınsna tedırgın oluyor yarın doktoruma gosterecegım umarım bırsey yoktur tatlıyı fazla yıyorum acaba ondan mı 🤦🏽♀️😣