eftelya_ser Sevvvv41 geçen hafta nst ye beraber girdiğim kızında öyleydi 35 haftalıkken 38 haftalık görünüyormuş kilosu da fazlaymış bebeğin doktor haftaya alalım demiş ama size ne derler tabi bilmiyorum ayrıca gebelik şekeri falan da yokmuş
HilalEyce Sevvvv41 Şeker testi isteyebilir. Benim bebeğim de önde gidiyor üç hafta kadar şekerim çıkmadı genetik olacağını söyledi. Kafa ve karın çevresi büyük olduğu için sezeryan olacağım.
Sevvvv41 HilalEyce sezeryan istemiyorum inşallah olmam ilk gebeliğim normal doğumdu inşallah buda normal doğum olur
HilalEyce Sevvvv41 Benim ilk gebeliğim olduğu için normalde zorlanacağımı söyledi İnşallah gönlünüzden geçen olur