Biz de yazabildik çok şükür 1 hafta geçti henüz üzerinden. Öncelikle hamileliğim başından beri 2 doktor takipliydim biri özel biri devlette. 22 Ağustosda devlette rapor almak için gittiğimde 40. Haftam dolmuştu doktor suyumun azaldığını ve suniyle doğumu başlatacağını söyledi bende özelde de kontrole gitmek istiyorum dedim. Ordaki doktorum da bekleyebiliriz azalma başlamış suyunda ama bekleyelim az dedi. Ertesi gün bebek hareketlerinde azalma hissedince tekrardan gittim kendisine ve çarşamba günü yatış verildi. Hiç açılmam yoktu fitil yerleştirdiler sabah 6 dan 12 ye kadar fitille açılmamı beklediler fakat olmadı. Daha sonra suniyle başladılar. Sancılar 100 görünüyorken bile ağrım yoktu çatı muayenesine girmek istemiyorum çünkü sürekli yaptılar. Saat 5 e kadar bekledik doktorum geldi. Açılmam sadece 1 cm olmuştu. Sağlıkçı olduğumdan olası durumları konuştuk ve sezaryene geçmeye karar verdik eşimle. Spinal iğnesini yapamadıkları için genel anesteziyle doğumum gerçekleşti. Çok şükür iyiyiz. Rabbim herkese evlatlarını sağlıkla almayı nasip eylesin.🤲🏻🧿