Ceren67 Meraba doktor parmakta enfeksiyon olacabileceğini söylemiş dolama sanırım korktum işaret parmağımda gebelikte yaşayan oldumu
ipekveatlas Ceren67 olabilir yani gerekirse antibiyotik kullanırsın hamilelikte b grubundan antibiyotikler kullanılıyo korkmana gerek yok bebeğini strese sokma. batikon alıp parmağına baskı yap pamukla iyi gelir
Fatma-onal Ceren67 benimde parmaklarımda çıktı ben strese bağlıyorum dün kan verdim idrar verdim ama enfeksiyon çıkmadı ayaklarımız ellerimiz şişiyor bu dönemde bundan da olmuş olabilir