Bugun bebeğimin kontrolüne gittik 27+5 haftalık bebeğin eşinin rahim ağzından aşğıda olduğunu söyledi doktor balcalı hastanesine yönlendirdi bir profesör doktora ileride riskli gebelik olabileceğini söyledi plesantanın aşağıda olması doğum sırasında kanama durmayabilir daha da riskli hale gelebilir dedi Allah tan gelen bişey olduğunu 34. Haftaya kadar yukarı çıkmazsa erken doğum da olur dedi sizce çıkarmı bilmiyorum aklımı yicem geldiğimden belli ağlıyorum ya ölürsem doğum sırasında