Kızlar merhaba, şimdi hastaneden çıktım geçen hafta 35 haftalık bebeğimin kafası 34 haftalık çıkmıştı, bu hafta 36 olduk gittim suyun falan iyi dedi ama ölçüm yapmadı hem çok yoğundu hemde haftaya geldiğinde bakalım kiloya boya dedi tamam dedim daha sonra sekreterine kaç haftalık dedi sekreteri de 35+4 dedi halbuki şuan 36+1, geçen haftalarda hep gelişimi bir hafta önde olmasına rağmen şimdi bebeğim geriliyor. Canım çok sıkıldı üzüldüm ağlayarak çıktım ordan bu durumu yaşayan varmı birden bire neden böyle oldu bilmiyorum lütfen tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz 😣🙏🏻