Anne88 2koftemom canım bende yarın gidicem doktora kilosunu bilmiyorum en son 34+4 de gittim 2400 dü şuan nasılız yarın öğrencem yazarım buraya☺️
Pelinakcn Anne88 aramızda bir gün var 36+4 üm bende 😊 en son Cumartesi günü gittim 36+0 da 2800 gr 51 cm dedi doktorum. Benimde doğum şeklim henüz belli değil ve çatı muayenesi olmadım henüz. Hatta nst ye de bağlanmadım hiç. Bende de bu aralar yalancı sancılar çok oluyor özellikle akşamları. Belim zaten fena birde mide yanması çok zorluyor beni. Kemik ağrılarım bayadır var doktorum normal olduğunu söyledi vücut kendini doğuma hazırladığı için kemikler açılıyormuş. Bu Cumartesi tekrar kontrole gideceğim o zaman belki muayene olur çatı için ve doğum şekli belli olur 😊
Sema42 Anne88 36+4üz bizde en son 33de gittim 2214 44 cm demişti cumartesi 37olacaz o güne randevu var bakalım ne dicek doktorumuz çatı muayenesini de 38de yapıyorum demişti
Cinarveannesi Anne88 muz, kaşar, karpuz, kuru yemişler gün içinde tükettiğim şeyler bu zamana kadar hep iki hafta önden gidiyordu şimdi geriye düştü.🤷
Cinarveannesi Anne88 sigara içiyorum. Ama 3 4 tane malesef bırakamıyorum sigaraya bağlı olabilir dedi.
Asyahiraesra Anne88 benimde 34+2 de 2400 kg 48 cm boy dedi doktor da gelişimi tam sınırda dedi size öyle bişey soykemismiydi doktorunuz? Şimdi kaç haftalıksiniz kaç kg bebeginiz
Zehradelal Bizde 36.0 haftalik bugun gittik cok sukur 3100 gr olmus boyuda 49olmus bizimde tahmini dogum tarihi 28 eylul denilde bakalim
Cansuu01 Anne88 şu an 36+6 yım. Salı günü 37+5 te çatı muanesi olucam. 36+5 te miniğim 2650 gr geldi. Biz bir hafta kadar küçüğüz :)
Muallime_97 M_A merhaba benim bebeğim dede gelişim geriliği var siz sebebini biliyor musunuz biz eşimle minyonuz ona bağlıyor doktor
Asyahiraesra Anne88 yarın ne kadar olduğunu yazar mısın syni gidiyor ya kilo boylari ☺️.. Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza aldırır inşallah