Bsrabzks sağol canım sende inşaallah ☺️ benimde senin gibi nst de sancım ağrım fazla yok kasılmalarım oluyor bazen çok hafif agrilar oluyor ama hastaneye gidicek bir durum olmadı bir haftadır gerçi bir hafta olmaması işime geldi geçen hafta gelsin istemezdim zaten erken doğum haftasını geçtik çok şükür artık gelirse gelsin diyorum hayırlısıyla kavuşuruz inşaallah hepimiz 🌸