Arkadaşlar merhab bi konuda fikrinize ihtiyacım var 🥰 14 haftalıkken bebeğimin cinsiyeti belli oldu 13 haftalıkken doktora gittiğimde belli gibi haftaya netleşir dedi 14 haftalıkkende belli oldu dedi. Şuanda 15 hafta 5 günlüğüz bu pazar cinsiyet belirleme partisi yapmayı düşünüyoruz sizce erkenmi kafam çok karıştı yanılma payı varmıdır acaba ?