Roxymila geçmiş olsun.. bir de insanların psikologlara karşı sanki onlar insan değil hisleri olmaz gibi davranmaları ve bu işin bilmekle öğrenmekle her şekilde kontrol edilebilir olabileceğini düşünmeleri çok üzücü.. içteki duygunun ne derece yoğun olacağını, bir şeylerle mücadele etme yollarını bilsek bile başa çıkılamayacak kadar yorucu ve tüketici olabileceğini anlayamıyorlar.. herkes insan, psikologlar demirden yapılmadı ki.. onların da kendi geçmişleri yaşadığı travmaları, kendi özgün ruhları var.. bunları sırf psikolog oldu diye kimse silip atmıyor.. ya da günlük yaşantısındaki yaşadığı yaşayacağı travmaları, duyguları kimse bilemez.. bunu umarım bu yazıyı okuyanlar biraz kabul edebilir.. 🤲🏼