Demirhandemirci 3 tane çocuğu vardı ama , karnım ağrıyor diye gitmiş 😂 ay parçası gibi kızı var. Ben de 2 düşük yaşadım kalp atışı durması ve boş gebelik.3. gebelikte 16. Haftaya kadar içim içimi yedi sonra baktım.ki.hicbir şeyin garantisi yok.5-6. aylarda doğumda doğumdan sonra evladını kaybedenlere şahit oldum. Sonra da dedim ki takdir Allah’ın ,3 ay geçince tamam garanti diye bir sey yok.Hayirlisiyla inşallah bu sefer olacak diyorum. Bu tarz düşünüp tefekkür etmeni tavsiye ederim ❤️ sağlıkla gelsin ,gözünüz aydın 🌸