Gayet normal ben 5+3te doktora gittim kese göründü gayet sağlıklı çok şükür ama bebeği bende görmedim şuam bende 6 haftalığım tam telaş etme 7.haftada doktora gidicem kalbini duymaya inşaallah.
Doktor ne acayipmiş yani şu haftada bebek görünmemesi normal neden hemen insanları göremiyorum deyip telaş ettiyorsa