Mnlya Ba-mu canım ben o haftalarda bişi yıyemıyodum cevızle beslendım bıde karpuz okadar onlarıda kusuyodum ama yıyebılcegım onlar vardı bıtek
Destina21 Bulantidan pek bisey yiyemiyorum ... ama ceviz badem fındık yoğurt ve meyve zorla yiyorum .. yemek hiç cnm istemiyor ..
SevgiMehmetAli Kızlar ben geçen hafta aşırı iştahlıydım bu hafta bi kesilme oldu. Ne yemek ne avut cubur hiç yiyesin gelmiyor. Kusma bulantı da yoke
AysenurHazal Ben 5+5 haftalık hamileyim Bel ağrım çok oluyor kızlar.. 2 gündür de iştahım yok az birşey yesem bile bulantım oluyor.
Irmakdkm 4. Haftadan beri kusuyorum kızlar 8+2 hafta olduk şükür az bi bulantı istifra oluyo bende çok bişey yiyemiyorum fındık,ceviz,yoğurt,yumurta,ayran,badem,kuru kayısı vs