Herkese merhaba,
Aralık sonu-Ocak başı gibi (kış ayı) nasip olursa beklenen bir doğumum olacak😌💙 cinsiyetimiz belli oldu alisverise başladım ancak hangi kıyafetten ne kadar alacağımı bilemiyorum çok aradayim. Yenidogan ağırlıklı mi, 3 - 6 ay ağırlıklı mi alışveriş yapmamı önerirsiniz, ilk gebeligim bu konuda çok tecrubesizim, tecrübeli anneler sizlerden fikir almak isterim. Sayı olarak detaylı belirtebilir misiniz? Öneri - mutlaka almalısın vb.