en_guzel_emanetlerim Kızlar rahimde ve idrar torbasında sarkma olupda hamileliğini sorunsuz geçirenler var mı Yada ne gibi sorunlarla karşılaştınız Özellikle 2 ve 3.gebelikte falan
aysess en_guzel_emanetlerim Benim ilk dogumumda oldu canim orta dereceli dendi. Epey sorun yasadim enfeksiyon, iliskide agri. Bir seneyi buldu sikayetlerimin azalmasi. Simdi tekrar hamileyim ve tekrar benzer sorunlar cikmaya basladi malesef. Bir benim basima geldi sanirim hic ornek duymadim sarkmaya iliskin
en_guzel_emanetlerim aysess benimde ilk doğumda başıma geldi şimdi ikinciye hamileyim nasıl ilerleyecek süreç bilmiyorum
aysess en_guzel_emanetlerim sorun yasamayiz insallah canim ya. Benim dr um erkek burda duzgun dr bulamadim. Cekiniyorum sormaya ona da esimde varken birde Iliskide sorun olmaya basladi artık. Enfeksiyon belirtileri de olunca bir bakayim dedim biraz daha degismis orasi muhtemeln sarkmasi ilerledi.:(
en_guzel_emanetlerim aysess bende şuanda bir değişiklik yok sanırım ilk haftalarda diye birde doktorum zamanla rahim sıkılaşıp yukarı çıkacak bebekle birlikte bebek büyüdükçe demişti
aysess en_guzel_emanetlerim bilemiyorum ki canim bende mesane sarkmasi olmustur belki ondan. Saglikla atlatalim insallah bu sureci