Toprakseyma 5+6 hamileyim . Evdeki herkes soğuk algınlığı grip oldu . Ne kadar dikkat etsem de bendede başlıyo gibi hapşuruk boğaz ağrısı sanki . Bu durumda ne yapabilirim evde doğal . Nasıl ilerlemeden atlatırım . Lütfen bilgisi olanlar yazsın . Bebeğim daha çok küçük zarar gelsin istemiyorum
Muhammedamine Toprakseyma sabah akşam ıhlamur iç en fazla iki fincan nane limın önermiyorlar boğazın içinde ılık süt bal az karabiber çok iyi geliyor bol meyve bol su ve bol dinlenme 🙋🏻♀️