Hayalns 8+6 günlük hamileyim, doktorum 3 hafta sonra gel tahlilini yapalım dedi önümüzdeki Perşembe gideceğim, ama içimi hep bi korku alıyor ya eğer öldüyse vs birşey olduysa nasıl anlayabilirim diye bana biraz yardımcı olur musunuz Hamiş anneler
suscarparimm Hayalns Bu şekilde düşünmeyin endişenizi anlıyorum ama strese sokmayın kendinizi tetikler. Karnınız beliniz ağrır sancılanırsınız kanama görürsünüz en basit örnekleri bunlar mide bulantısı kusma bunlar olur
Papatyaa_01 Bende 8 haftalık oldum bugün kontrolüm 12.haftada bir ay sonra yani bi türlü sabredemiyorum hadi gittiğimde kalbi duyulmazsa birşey olursa diye sanırım bu psikoloji çoğu hamilede var 🙄 düşük olsa illaki ağrıyla yada kanamayla belli eder bence
Hayalns Kendi kendimi korkutuyorum biliyorum da bazen Google’dan araştırıyorum kanama olmaz vs hatta bazı anne adayları hiç anlayamıyor dedikçe korkum daha da artıyor